Mycket barn

Ja ni. Igår blev ju tio-åringen sjuk.. gjorde i brallan (ni vet.. den lite lösare sortens avföring) några gånger i skolan och lite på vägen hem från skolan. Shit happens så att säga. Skolans policy är att man måste vara hemma 24 timmar för att vara säker på att man inte smittar ner de andra barnen. Men det verkar som att det som skulle ut kom ut, för han var pigg och allt hela eftermiddagen och kvällen. Men skolans policy är skolans policy, den ruckar man inte på. Bureaucracy gone mad, kommenterade londonmamman händelsen.

Så nu sitter jag i the dining room och tio-åringen kollar på film och muckar med hunden i rummet bredvid. Ikväll ska modern ut på nån businessgrej så jag ska baby-sitta. Det blir mycket barn idag med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Då vet du vad du gör i dag.

Tur att inte du också muckar med vovven.

Kram på dig.

2011-03-16 @ 15:49:40
Postat av: Karin

HAHAHAHA

alltså Alexander. Jag sitter i skolans bibbla och gör som dig: sitter och kväver... Jag kan ju inte bara köra ett gapskratt rätt ut i tomma intet??? Hhaa, fast snart är jag tvunegn alltså.

Jag älskar din blogg, den är bättre än alla andras i hela universum!

2011-03-17 @ 14:49:08
URL: http://gracekarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0