Kan jag inte va tyst nu

Krispigt i luften
Börjar bli kväll
Unkna lukten av två som låtsas
Det är okej att vara själv

"Hur har du haft det?"
Du vet som det är
Som om tio kampsportshundar tuggat taktfast på min halspulsåder

Kan du inte vara tyst nu?
Kan du inte vara tyst nu?

Varje ord du säger kan driva oss isär
Jag vill förtvivlat gärna att det inte ska sluta här
Ord är som napalmbomber
De ödelägger land
Jag vill inte höra vad du har att säga
Bara hålla din hand

Kan du inte vara tyst nu?
Kan du inte vara tyst nu?

Kan du inte vara tyst nu?
Kan jag inte vara tyst nu?

Säkert – Tyst nu

Kommentarer
Postat av: agnes

det där är nog en av världens bästa låtar tror jag.

2011-01-06 @ 00:19:07
URL: http://baradans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0