Det blev en sådan dag...

Den här låten har följt med mig rätt regelbundet sedan den var med i ESC 2009. Vilken kvinna, vilka känslor, vilken text! Texten nedanför är en översättning av slutet av låten. Hur fint är det inte?! Speciellt med hennes röst till... Åh, franska kvinnor!



So I still look into the blue of your eyes
So your two hands still get lost in my hair
I will make everything bigger and if it’s too much or too little
I would be wrong all the time, if that’s what you want

I do want to give everything, if only you believe in it
My heart does want to bleed, if only you see it
Until being nothing more but the shadow of your nights
Until being nothing more but a shadow that follows you

And if it had to be done


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0