Walmer Gardens

Mitt rum:


Det finns så mycket att berätta! Men ikväll så är jag mest trött, seg och lat. Skulle jag börja redogöra för hur allting är så skulle det bara bli dåligt och allting är för bra för att bli dåligt berättat. Jag återkommer imorgon!

Men det är klart att jag kan bjuda på något..
  • Kändiskåt som jag är, gissa vilka jag ser på Arlanda! Jan Malmsjö och Marie Göranzon!! Whhaaaatt?? De satt och åt lunch eller nåt och såg ut att trivas rätt bra. Lite senare så mötte jag dem när jag var på jakt efter Starbucks. När jag ännu lite senare går på planet ser jag att de sitter två rader bakom mig. Tror ni att jag spetsade öronen extremt noga så fort jag hörde något ljud som kom bakifrån? :) När vi sedan skulle in i UK och stod i kö för att komma igenom gränskontrollen så stirrade jag kanske lite mer än vad som är socialt accepterat, men efter ett tag så sade jag nej till stirrandet och började fascineras över alla miljarders nationaliteter som finns representerade här!
  • Polisen på Heathrow går runt med k-pist men verkade väldigt trevliga ändå.

Kommentarer
Postat av: madde

vart leder de två dörrarna till på bild nr 2?

2011-02-23 @ 21:21:07
URL: http://mymb.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Vilket mysigt rum...!

2011-02-23 @ 21:31:16
Postat av: Josie

Men gudars vilket lyxigt rum du har pöjk! Najs! :)

2011-02-24 @ 10:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0