Första helgen i London = fattig plånbok


Nyss utkommen från tunnelbanan och på väg mot Camden Market.

Efter Camden Market blev vi för blöta och kalla så vi tog en tur till Starbucks. Mitt första besök ever. En besvikelse.

London Eye.

Stora Ben

Ehm... Ja, vad det nu var för kyrka. Stor och snygg var den iaf.. och verkade vara känd eftersom det hängde så många skolklasser där och tittade på den. Allt som verkar känt måste jag ta kort på (se sista bilden...)

De där dörrarna är mycket segare och tyngre än vad man tror!

Buckingham Palace. Drottningen var nog inte hemma.

Picadilly Circus är stället för miiig! *Kör ett trestruket ciss*

Strawberry Mojito och "The Carrie Bradshaw drink"

Lite eftermiddagshäng sådär... Mucho trevligt!

Lite natthäng sådär... Mucho trevligt!

Jonas Åkerlunds brorsas hall. Hur många kan skryta med att de sovit i samma byggnad som en världskändis (jo, men det får man ju ändå säga att JÅ är!) broder!? JAG! Jag har till och med ätit hans bröd och klappat hans katt!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

...och en annan har inte ens hört talas om snubben, än mindre hans bror.

2011-02-28 @ 16:38:42
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/
Postat av: Lina

Ser kjempe greit ut! Roligt det verkar!:D Är det Carro på bilden eller vilka var du ute med?

Kramen!

2011-02-28 @ 20:08:27
URL: http://pontuslinaochnorrmannen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahaha, du är för jäkla rolig! :)

2011-02-28 @ 21:19:35
Postat av: Cecilia

åh seriöst, jag vill också! camden market, vad tyckte du om det? jag var där när jag var ung och gothig, älskade det då för de hade en massa svarta kläder, stålhättade kängor, band-t-shirts och folk med lila extensions typ. hur ser det ut nu för tiden?

och jag som hade för mig att starbucks chailatte var den godaste någonsin.

2011-03-01 @ 18:32:44
URL: http://voix.blogg.se/
Postat av: Karin

JAG DÖR AV AVUNDSJUKA!!!

Seriöst, man kanske borde flytta till London i höst??



Älskar bilden på dig i telefonkiosken. Måste nog ta och spara den på min dator, för den gjorde mig hiskeligt glad.



Kul att se att du lever! Det låter som du har det bra där borta! :)

2011-03-02 @ 21:52:30
URL: http://gracekarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0