"Jag vill se bilder från när du lagar mat."

Madelene vill ha bildbevis på att jag lagar mat. Tror jag. Eftersom att det inte är korrekt svenska så kan jag inte vara helt säker. Men jag gissar på att det är det hon vill. Och vill Madelene något så är det bäst att lyda.


Alexander lagar makaroner.

Alexander lagar Chicken Kievs.

Men jaha. Friden är borta, tio-åringen kommer in och pillar på allting, mobbar hunden som ligger och snarkar och blir sedan borttjasad (stavning?) av mig. Back to matlagning.

Kommentarer
Postat av: madde

men du är väl snäll mot dem? det måste du vara!

2011-02-28 @ 18:46:31
URL: http://mymb.blogg.se/
Postat av: Johnny

Så bra att se dej vid spisen men är det en fejkad bild ?? Har inte sett dej i aktion än....

2011-02-28 @ 19:26:14
Postat av: madde

jag har faktiskt tänkt på detta ett tag nu och, hur kan det vara fel svenska?

2011-03-01 @ 15:38:04
URL: http://mymb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0