Så fantastiskt uttråkad

Tanken var att jag skulle göra ett musikquiz till glöggpartyt på onsdag. Men ibland går det bara väldigt trögt. Och helt plötsligt inser jag att jag lyssnat på Backstreet Boys i en halvtimme utan att reflektera över det. Usch och fy, jag får sådan minnen från barndomen. Tänk vilken vidrig smak man har som tioåring liksom. Blümchen, A*Teens och Backstreet Boys - ondskans axelmakter.

Nej, skämt åsido. Det är väl fint att få återuppleva nittiotalet? Här ett bra sätt för att göra det: gamla godingar

Men glöm inte att jag varnade er!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, jag lyssnade aldrig på sådan musik när jag var liten. Det var jag mäkta stolt över senare i tonåren ska du veta. Nu bryr jag mig inte vidare - ibland tycker jag till och med att det hade varit roligt att faktiskt ha lyssnat på den där glada, normala tuggumipopen som alla känner till bara för att ha de där klassiska 90-talsminnena. Det längsta jag sträckte mig till var att lyssna på Hanson ... De var rätt kul.

2010-12-20 @ 16:54:35
URL: http://voix.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Kanske bättre att ta itu med livet och slå en signal till england när du ändå har ångan uppe.

2010-12-20 @ 17:04:25
Postat av: Yvonne

2010-12-20 @ 17:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0