Kändisarna

De kändisar vi såg men inte tog kort på (utöver de som var med på mellot):

Nassim Al Fakir
Nicke Borg (vi såg honom på väg till efterfesten.. det gills ju som även om han tävlade!)
Christer Sjögren
Dannys brorsa (han var ju i tv i typ en minut = minikändis)
Le Kid
.. eh.. nu fick jag hjärnsläpp! Madelene, vilka andra var det vi såg? Var det inte typ ASMÅNGA? Eller blev vi bara lite för starstruck?

Här kommer iaf de jag tog kort på:

E.M.D.

Ni vet hon som hallåar på SVT! Vad-hon-nu-heter.. Lite coolt med ögonkontakten får man ju säga! (Och André Pops i förgrunden)

André Pops.. Och lite av vad-hon-nu-heter.. en annan sportjournalist.

Vad-hon-nu-heter igen. (Vad är det med medelålders mediekvinnor som måste klä sig så himla "coolt"?)

En av de coolare människorna på jorden, Ylva Hällen. Programledare på Bolibompa och typ världsbäst på På spåret. ASCOOL!

Haha, bästa bilden! Kameran dampade så det här var den enda bild som hann tas. Hon på bilden är iaf programledare på något kulturprogram på SVT... Väldigt lång dessutom.

SVT-bossen Eva Hamilton. Väldigt bra bild, I know.

Nu är det efterfest-dags. Shirley blev lite tjurig efter ett tag och suckade till sina angels: "Men kom då så att vi kan ta kortet så att vi blir klara". Någon ville till alkoholen (min hypotes).

Björn Kjellman. En av kvällens bättre bilder. 

Det kom en tjej. Det flockades folk runt henne, folk tog massa bilder och ville ha autografer. Vi kände inte igen henne men förstod ju att det var dumt att inte ta kort på främlingen - det kunde ju vara nån belgisk prinsessa eller så. Sedan kom vi på att det var Anniela. Ojoj, vad jag har diggat till hennes låt!

Neo from last year. Han på the human frontier, you know? Han var rätt töntigt. Ba så ni vet.

Sebastian. Japp.

Thomas G:son. Tänk att jag sett det där håret IRL! Insane!

Rennie Mirro. Han hade typ huvudansvaret för alla koreografier i mellot. Bara det är ju coolt. Men så var han med i förbandet som spelade 19-19.45 typ. Astråkigt visserligen.. men ändå. Jag visste inte hur han stavade sitt namn, varpå jag googlade det och hamnade på Wikipedia. Där står det så här: "Han är son till den amerikanske musikern Eric Bibb och halvbror till sångerskorna Sarah Dawn Finer och Zoie Finer." WHAT? Jag älskar att se hur kändisarna typ inavlar sig själva! På SDFs julskiva så sjöng hon Auld Lang Syne i en duett med Eric Bibb. Samband, samband. För övrigt var det här den enda person som jag frågade om jag fick ta en bild på. På de andra passade jag på när de posar med något främmande barn eller så... :)

Kommentarer
Postat av: Karin

YEEEAH! Björn Kjellman <3

Så himla glad jag blev av det här inlägget. Sveriges fina stjärnor! :D

2011-03-14 @ 15:22:49
URL: http://gracekarry.blogg.se/
Postat av: madde

Nordman-snubben (heter han inte Håkan?).

Glöm inte Nicke Borgs fru - Jojjo - som stylade honom.

Eric Saades maneger



vilka var det mer... jag återkommer.

2011-03-14 @ 16:37:17
URL: http://mymb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0