"My body wants you girl!"

Eric Saades begär efter lite popularitet har satt sig på hjärnan. Är han medveten om vad han sjunger om? Texten är ju bara vulgär! Usch och fy!

Det är fredag. Snart är jag ledig! Men innan dess så ska jag tvätta barnens lakan, bädda rent, gå till skolan och vara med på tio-åringens science club. Vad är det? Varför ska jag vara med? Vad förväntas jag göra? Frågorna är många! Efter det så ska åtta-åringen hämtas från sin fotbollsträning som slutar fem minuter senare och sedan tror jag att mamman är hemma och har pizzor framme som barnen får välja sin egen topping till. Så jag slipper göra maten... Men det är rätt trevligt att göra mat faktiskt för då slipper jag leka med barnen :P Oops, det där var inte så bra sagt kanske!

Jag har börjat se på Black Swan. Natalie Portman spelar en ballerina som.. mår dåligt? Jag vet inte, vi får se var filmen slutar. Jag har iaf ätit upp chokladen som jag köpte till familjen som tack-för-att-ni-vill-ha-mig men som jag aldrig gav dem. Ehm.. Ja. Den var rätt god. Nu ska jag göra allt jag kan för att få Eric Saade ur huvudet och se vad Black Swan handlar om och om den är så wunderbaum som den verkar.

Kommentarer
Postat av: Karin

hahhaha, oj vad jag skrattar!

Du är dig själv där borta iaf! ;)

2011-03-04 @ 23:47:39
URL: http://gracekarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0