Mr Lite-dum-i-huvudet

Missförstå mig inte, man kan vara asbra, charmig och fantastisk även om man är lite dum i huvudet! Apparently..

Jag har nu spelat in en fyra minuters lång film där jag svamlar om mina nya jeans och känslorna kring dessa, vem jag är, att jag ska släcka lampor i rum jag inte är i, allting som jag köpt på Tesco idag och lite om Rainforest Alliance. Allt till tonerna av Rihannas S&M. Dansade (tydligen) lite balett i filmen också. Men nu är den raderad och glömd för all framtid. Bäst så.

Ni får bilder istället:


Mina nya jeans som är tajta men inte för tajta. Snygga liksom. Se så fint jag har ställt upp mina senaste kap från Tesco också... För er gör jag det tusen gånger om.


En jordgubbs- och banansmoothie. Jag är inte bara onyttig!


En till mjölkchoklad. Jag köpte samma igår och åt upp resterna i morse (läs: vid lunchtid ungefär) Den kostar cirkus tio spänn.


En påse chips. Nej, jag har inte fått nog. Dessutom kostade de bara 99 p. Cirkus en tia med andra ord. Alexander slog till! (Och funderar på att skita i planerna för kvällen/natten och sitta hemma och svulla och titta på gamla Christine-avsnitt. Jag saknar Christine!)

Kommentarer
Postat av: Johnny

Du klarar de svåra besluten med den bästa maten..... glöm inte att låta bli tandborstningen några dar oxå så är du snart i tänkarnas reality..

2011-03-26 @ 22:33:26
Postat av: madde

kan man fixa en "gilla"-knapp till bloggen tro?

2011-03-27 @ 11:42:00
URL: http://mymb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0