Fyrtio miljoner bilder. Typ.


Igår åkte jag in till London för att kolla upp var jag skulle idag. Det började.. bra? Jag var rätt pepp. Jag och mitt gula rum :)

Mission accomplished! Jag hittade företaget jag åker med och köpte även en biljett. En sak mindre att oroa sig över liksom!

Ni skulle varit där! Det var hysteriskt! Alla hade panik! Och det var väldigt många fler människor där än som fastnade på kameran...

Tog ett gratisprov av nån yoghurt. Den var rätt god.. Körsbär är inte riktigt min grej men jag tog en med blåbärssmak senare och den var godare. Fyra av fem toasters.

Fåglarna har det inte lätt i London. De får inte sitta någonstans typ..

Fågelvänligt or not - London är så vansinnigt fint!

Det exotiska med dubbeldäckare har försvunnit också.. Det är ju sådana överallt!

En klar nackdel med kartorna här är att det aldrig står var man är. Det får man liksom lista ut själv.. Tack för det liksom! Man är ju vilse av en anledning...

Ett fint café!

Ett roligt träd med massa kind of bollar :)

Men så kom jag till en gata med masssssa poliser och undrade vad tusan som stod på.

Sedan tittade jag till vänster och såg att jag var utanför en polisstation. Men sedan när har man börjat parkera i mitten av en gata? Just wondering..

En rolig grej är ju att de ändå gör klättra-inte-över-den-här-muren-grejerna så färggranna och glada! Man nöjer sig ju liksom med att titta på dem och så går man vidare sedan...

Dagen avslutades (nästan) med mitt livs första besök på KFC. Det var mycket frågetecken men rätt okej. Lite skumt dock att äta en friterad kycklingfilé med händerna. Man fick som tur var en våtservett att torka av sig med efteråt. Det behövdes, I tell you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0