Livet...

... känns rätt så bra just nu. Jag har lyssnat på Christer i P3 och njutit av varje sekund. Jag älskar den där lite världsvana känslan man får av att lyssna på P3! problemet är bara att jag har en tenta att skriva. Jag har lyckats skriva ner 13 rader på två timmar. Jag tror att jag kan bättre än så. Men samtidigt vill jag ju inte stänga av radion! Ikväll tänkte jag träna och dessutom se på TV. Och eftersom det är tisdag så innebär det ju att TV-tittandet tar tre timmar... Så fyra timmar försvinner sammanlagt ikväll. Och till det får man räkna transport till och från Friskis, duschningen på Friskis, middagen som ska intas, kvällsmaten som ska intas, toalettbesök och diverse avbrott från tentaskrivandet.

Men det kommer gå bra, jag har en bra magkänsla! Livet känns ju rätt så bra!

Kommentarer
Postat av: Markstina

Great site. Good info

2011-03-04 @ 09:35:04
URL: http://markstina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0