BILDER!

Jag lovar ju hela tiden att lägga ut bilder utan att ta tag i saken. Så nu kommer en härlig, stor bildkavalkad!! ENJOY!



Här gör Jenny, Madelene och jag en pizza (vegetarisk, till råga på allt)



Här sitter jag och läser i vårsolen. Det var lycka, det!



En bild från valborg. Älskar't!



Gymnasiegänget (or what to call us) gick ut i lördags. Clara och Lina satt vid en cool lampa :)



Madelene gjorde VÄRSTA maten. Den ligger i topp-tio-listan för i år!



"Förkunna seklers sorg
Förkunna seklers glädje"

Bara jag som får värsta kulturrysningarna?



Fröken Knutsson efter musikalen Fame som Jenny, Madelene och jag var och såg på. VILKEN TJEJ! Bättre skådis för man leta efter! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Äsch, säger jag och viftar lite ödmjukt med händerna;)



Dessutom, jag ÄLSKAR "förkunna seklers glädje, förkunna seklers sorg"-citatet. Jag får rysningar och känne rhur mycket jag älskar teater! Jag vill fortsätta med det jäämt!

2010-05-06 @ 23:21:27
URL: http://beccibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0