BAL o skit

Hörreni. På allvar, vilken himla underbar dag! (Det skulle kunna vara lite mindre varmt men det känns dumt och klaga så glöm det...)

Vaknade lite sent (det är ju ändå helg), sjunger (läs: skriker och yler) till eurovision-bidrag (så sjukt pepp) och gör mig iordning till dagens höjdpunkt: BALEN! Inte min bal dårå.. men Katedrals (och några fjuttskolors) bal. Jisses, vilken minnesbomb! Tänk att det bara var ett år sedan jag dansade bal! Det var tider det!

Efter allt baltjafs så cyklade jag Madelene, Jenny, Johanna och Jimmy hem till oss och grillade och hängde. NAJS TILL TUSEN! Allt avslutades med ett Christine-avsnitt (GILLA!).

Nej, men det har varit helt underbart idag. Livet leker. Och jepp, söndagsångesten tjuvstartade.

BTW: Det känns som att jag inte gjort annat än tagit massa kort idag (titta på Facebook).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0