16.09

Ja, jag vet. Det är töntigt att ha ett klockslag som rubrik men det är lite grann det jag ska skriva om... Klockan är 16.09. Har jag börjat packa? Nej. Varför inte>? jo, för jag i början av dagen kände att nu kommer jag leva i icke-lyx i åtta dagar och därför förtjänar jag att svulla med bullar och godis och sitta vid datorn överdrivet länge! fast nu är klockan 16.09 (nej, klockan är 16.11) och det kanske är dags att move my ass? herregud, jag åååler verkligen inatt! Om några få pyttiga timmar! GAAAHHHHH!!!!!!!!!!!! :O:O:O

Kommentarer
Postat av: Ninni-Pinni

Men Alexander? Hur ska du klara dej utan oss dina mat-plugg-snack tjejer i åtta dar?!!Jag bara undrar??....

2010-03-31 @ 23:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0