Veggie var det ja..

På jobbet (va lustigt det känns att skriva det, det känns lite som att jag bara hänger i kyrkan. Och svettas skiten ur mig medan solen gassar och gräsklipparen är tung och fyller mina lungor med bensinångor och plattorna är fulla med  gräs och mossa mellan sig och min rygg dör för att jag inte orkar bry mig om att ha en bra hållning och mina strumpor har fått grova gräsfläckar och hela jag är täckt av ett saltlager. jaja.) så fick jag en köttbullemacka. Och eftersom den var gratis (aka personalbröd) så kunde jag ju inte tacka nej. Mitt i mumsandet kom jag på att jag sitter och äter kött. Jaha, så mycket vegetarian var jag.

Skulle kanske ta och omstrukturera mina regler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0