Benny Hinn

Med risk för att det här kommer att bli lite internt.



Livets ord har sin årliga Europakonferens. Och har bjudit in Benny Hinn. Jag läste lite om honom i Dagen (http://www.dagen.se/dagen/Article.aspx?ID=219648). Mycket lustig man det där. En väldigt känd kristen predikant som är lite känd för att syssla med helanden. Som inte kan bekräftas. Som "kan få folk att öppna plånböckerna" när det kommer till kollekt. Som lever lyxliv. Som ljuger. Somsomsomsomsomsom........

Jag vet inte om jag orkar/kan skriva något om det här mer än att det är en riktig lustig historia. Och jag blir så himla intresserad och fångad av hela historien att jag vill att ni också ska bli det. Så läs nu på! Ni kan väl börja med att läsa artikeln (länken ovan) och sedan läsa ett blogginlägg om det (http://www.emanuelkarlsten.se/07/en-kvall-med-benny-hinn/).

Ja, jag vet att det är mycket text men jag lovar er (!) att ni inte kommer att bli besvikna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0