Melodifestivalen

Melodifestivalen känns lite som mitt barn. Något jag älskar. Som jag följer varje steg den tar. Idag tror jag att den har kommit till tonåren. Vill så mycket, kan så mycket men allt blir bara fel ändå. Allt.

Vart tog alla bra artister vägen? Vad hände med Alcazar, varför klickade det inte? Vad SJUTTON hände med Timotej?! Jag har nog aldrig varit så här arg på något som varit mig så kärt. Varför (Gud, VARFÖR!!??) gick 91:orna och Darin till final?

Vår relation har fått sig en ordentlig törn á la Anja Pärsson. Vi får se om vi repar oss...

Kommentarer
Postat av: AmandaC

HEMSkt var det ! det tyckte jag inte om, bytte till OS när Timotej gick vidare. det här året kommer inte gå bra...känns nästan som om jag fullhjärtat kommer att heja på norge i esc.

2010-02-20 @ 22:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0