Onsdagen

Idag är en sån där dag så jag inte har nåt kul att skriva. Men eftersom jag vet att intresset för mitt liv är så stort så kan ni få några punkter om vad som kommer att hända idag:

- checka in Jennys lägenhet, hon flyttade ju när vi var i Moldavien. Ska bli jättekul!
- skriva lite på ett tal om mig som ledare (eller nåt sånt) till presentationstekniken... Har noll koll på den biten.
- eftersom det är onsdag så lär vi avsluta dagen med att titta på Grey's..

Just ja, det höll jag på att glömma! Jag spelade lite gitarr nyss och vet ni? Jag äger mer än vad jag tror!

Kommentarer
Postat av: Zara

ÅH alexander Jag äslkar greys men utan femman ingen grey , är det bra (A)? pussenochkramen skumbananen //zara

2010-04-15 @ 17:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0