u-råd no more

ikväll blev det sista u-rådet för mig. känns bra! och ikväll är clockwork orange som jag inte har sett än! men ack va bra den ska va! psykologi så det smäller om det! dessutom med lite oetiska experiment... kan det bli mer intressant? :) apropå experiment så har jag anmält mig frivill till ett experiment om mental återhämtning :P känns ju lite spännande att se vad det innebär :)
har förresten slickat igen kuvertet till underbara clara så nu är jag bara en postlåda ifrån att få en jultidning! LADDAD TILL MAX! i år ska jag baka ihjäl mig! och alla presenter jag ska köpa! madelene fick ju ingen present av mig så vi kom överens om att hon ska få massa extra julklappar istället :) det blir najs!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag är också skyldig henne en present, wiie:) Får inte glömma!

2009-11-12 @ 23:05:43
URL: http://beccibus.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Psykologiska experiment är lite som ett extrajobb för mig. Har tjänat ihop hur många biocheckar som helst på sånt! De flesta tester är trista, men ibland har man tur och hamnar i nått riktigt skumt, på gränsen till oetiskt. Elstötar och exponering av riktigt, riktigt stötande bilder t.ex. Håller tummarna att du hamnar på nått sånt. Ger en m(inn)en för livet!

2009-11-13 @ 09:32:17
URL: http://alehagens.blogspot.com
Postat av: alexander

haha, ja, experimentet känns spännande... jag har tenta dagen efter vilket gör det hela ännu mer spännande :P

2009-11-16 @ 14:34:28
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0