14.28

så här mycket suger livet nu:
- datorn är så seg att ett hat världen aldrig tidigare skådat väller fram i mig. jag blir farlig.
- internet leker dum-i-huvudet och gör det så bra att hatet som puttrar kokar över och ajg vill bara gå och stämma skiten ur hela världen.
- precis när allt bajsar sig med datorn så kommer en låt på ipoden: hello euphoria med rongedal. SKÄMTAR DU MED MIG ELLER? jag känner för att elda upp världen och leva ensam för det rä bara ajg som fattar hur synd det är om mig.
- kristofer är sugen på att åka till new york. jag med. så kommer ångesten på mindre än fem röda hundradelar. jag vill ha mer pengar, jag borde spara, vad gör jag i linköping? jag borde vara i hollywood och spela in min sjätte film!
- kirk-konserten av tydligen skiiitbra. varför åkte jag inte på den? ja, just ja. hade ingen att åka med (mobboffer nr 1) eller iofs. frågade ingen. varför kan jag inte bara få tycka synd om mig? det bor en farbror inom mig som påminner om hur bra allt är. det hjälper inte när man vill döda allt levande.
- jag hade tänkt möblera om men upptäcker att jag inte pallar. allt som täckte golvet täcker nu sängen. sen är det så klart jag som får plocka ner det till golvet igen och påminnas om allt jag borde göra. typ städa. och möblera om och:
- jag måste plugga. pallar inte. jag tänkte i skolan att idag när jag kommer hem så ska jag vara duktig och möblera om och sedan städa lite. när allt är klart ska jag plugga och komma ikapp. det kan vi nu konstatera att det kommer inte att hända.
livet är bittert. det är mest synd om mig i hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0