Jaa, en lista! OCH?! Man fååår ha listor!

Dagens humör: Oj, jag vet inte. Lite orolig tror jag.
Dagens mående: Rätt okej. Känner mig lite svulla för mycket-bakis och miniontihuvudet. En dusch och jag mår bra!
Dagens borde: Klippa mig och fylla på pengar på mobilen (hur göööör man?!) 
Dagens frisyr: Á la morgon

Dagens smink: Skulle kanske behöva det ja.
Dagens klädsel: Ehm.. täcke?
Dagens favoritlåt: Det får nog ändå bli fröken Norlin. Så bra!
Dagens hatlåt: Orkar inte hata såhär tidigt på dagen.

Dagens planer: Ha på mig mina nya jeans. You heard me, dagen är rätt öppen. (Jag kommer nog varken klippa mig eller fylla på pengar på mobilen)
Dagens vill ha: Jag är så väldigt sugen på pannkakor!
Dagens längtan: Åh.. ja, jag längtar och saknar. 
Dagens beroende: Datorn? Jag hatar det, jag trodde jag slog mig fri från dessa bojor?! Tydligen inte.
Dagens tråkigaste: Att gå upp. Jag stannar i sängen ett tag till. Även om familjen är ute och är familjig och leker med hunden i nån park. *blir bitter*


Kommentarer
Postat av: Karin

igår när jag var och såg the ark tänkte jag på dig när jag såg olas skalle. han hade ascool frisyr som jag starkt kan rekommendera! ska se om det syns på nån av de 400 bilderna jag såg igår! ;) :D

2011-03-27 @ 22:27:03
URL: http://gracekarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0