Bam-bam-barabam

Ska jag försöka ta mig i kragen? Sluta vräka i mig chips i tid och otid? Äta någorlunda regelbundet och nyttigt? Ta av mig offerkoftan och kanske till och med motionera lite? Göra saker. Tvinga mig själv att skaffa lite, lite, lite rutiner. Det är ju ändå måndag! (Visst är det måndag?)

Äh, sånt är så överskattat. Men visst, det skulle nog inte skada om jag drog ner på chipsätandet. Eller så kör jag på tills de är slut? Det är ju inte så mycket kvar nu..

Glöm allt. Jag är jag, jag är bra!

*Tar på mig offerkoftan igen. It looks so gooood on me!*

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Att dra ner på chipsätandet är nog ingen dum ide.Lite motion då och då skadar inte heller. Framför allt är det viktigt med rutiner för att må bra och ha en bra balans i tillvaron.

Kram på dig, min älskling.

2011-03-21 @ 15:38:33
Postat av: Madde

Sluta ät fast mat och enbart små portioner av typ yoghurt. Bara för att jag inte ska vara ensam om det.

2011-03-21 @ 18:49:41
URL: http://mymb.blogg.se/
Postat av: Cecilia

hitt på nåt kul.

hitt på nåt kul åt mig också medan du ändå håller på.



jag har blivit träningsberoende - kan rekommenderas. aptitet minskar och så VILL man ju träna, vilket är helt nytt för mig. jag har till och med börjat få synliga armmuskler (!!!!).



2011-03-22 @ 19:55:07
URL: http://voix.blogg.se/
Postat av: Josie

Hallåååå, Alexiiii, var håller du hus?? Saknar dig!

2011-03-23 @ 19:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0