Weise.

Jaha, nehe. Är det dags för mig att bli arg igen? Jag går igenom Aftonbladet för att se om det är något jag finner intressant. Där bedrog jag mig. Igen. Däremot ser jag en liten bild på Andreas Weise med rubriken "Försöker behålla min manlighet". Klickar mig in till artikeln och förstår att det handlar om Let's Dance och val av kläder. Han vill inte ha på sig en kroppsstrumpa. Däremot vill han leka militär och dansa med en pinuppa. Ni vet, manliga saker.

Alternativ 1: Han har en otroligt gammeldags bild av vad manlighet är.
Alternativ 2: Han har väldigt dålig självkänsla och klamrar sig fast vid det som han uppfattar som coolt.
Alternativ 3 (låt oss hoppas att det här ligger närmast sanningen): Han försöker vara rolig men misslyckas.

Jag pallar inte. Det här är beyond me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0