Två saker:

  1. "Hur många halvnakna tuttar ser vi inte varje dag? På bussarnas reklamtavlor, i modemagasin, musikvideos och tv-program. Och inte minst på aftonbladet.ses förstasida i form av rubriker som ”Kim Kardashians osannolika klyfta uppäver tyngdlagen”. Men då är det skillnad. Då är det ingen som höjer på ögonbrynen. Då sitter tuttarna nämligen på kvinnors kroppar till mäns lystnad. Men när bröst exponeras till sitt egentliga syfte -att föda och göda barn – då är det äckligt och hemskt och skämmigt.

    Gå och dö alla amningsmotståndare. Inte ens Hitler var så dum så han höll med er
    ."

    UnderbaraClara är arg på amningsdebatten och ryter ifrån. Hur kan man inte älska henne? Hon är så klok!

  2. Håkan Hellström. Varför lyssnar jag inte på honom mer? När hans senaste skiva släpptes så tänkte jag lite "Jaha, en till?". Min relation till honom är ganska likgiltig. Han har gjort många bra låtar men har inte riktigt gripit tag i mig som artist. Men så lyssnade jag på Håkan Hellström – Vid protesfabrikens stängsel och Håkan Hellström – River en vacker dröm. Det är ju BRA! Nästan så bra att jag borde lyssna igenom hela albumet... För vem kan glömma att stjärnorna någon gång blir stenar? Åh, jag dör.

Kommentarer
Postat av: Karin

Håkan kommer till lkpg 10 februari.

Då ska jag gråta framför scen.

beezzzzzt äro han!

2011-01-26 @ 23:04:45
URL: http://gracekarry.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Kloka ord från början till slut, herr Bojestig!

2011-01-26 @ 23:05:01
URL: http://beccibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0