The Viktor Report

För några veckor sedan såg jag ett avsnitt av Aftonbladets webbtv-program Bloggaholics där bland andra killen bakom The Viktor Report, Viktor Barth-Kron, fanns med. Han verkade intressant men så hände inte så mycket mer med den nyfikenheten.

Nu sitter jag och plöjer igenom hans blogg och inser att jag har hittat något väldigt bra. Han kommenterar politik, typ. Himla intressant, avslappnat och underhållande. Och bra! Han har bland annat skrivit ett debattinlägg till SVT Debatt där han rådissar Anton Abele. Ni vet, den 18-årige riksdagsmoderaten med underbett som pratar konstigt och lillgammalt? Det är roligt!

http://viktor.cafe.se/farre-kalkoner-om-folket-valjer-ledamoter/
En liten parentes: riksdagsledamöternas löner och förmåner är bortom all förnuft. Jag blir så upprörd att jag inte vet vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0