På bibblan, aka sjukhuset

Internetet hemma har bestämt sig för att byta lösenord. Den gör det ibland. Så nu inväntar vi att pappa ska ringa och fråga vad det nya lösenordet är så att vi kan fungera som vanligt. Det är galet hur tom jag känner mig utan uppkoppling. Nästan lite sjukt. Avvänjningsklinik, nästa?

Nu sitter jag iaf på bibblan och använder deras internet. Känns lite som en respirator. Hur hade jag överlevt kvällen? Speciellt nu när jag faktiskt har grejer att fixa.
Men jag vill faktiskt något annat än bara klaga. För ett bra tag sedan så satt jag och undrade vad jag skulle bli när jag blev stor (nu har jag gett upp tanken på att komma fram till något. Åtminstone för stunden). Jag fastnade för en utbildning på Linnéuniversitetet (say what?). Journalistik och medieproduktion, 180 hp. Nu sitter jag och funderar på om det är det som är min framtid.

Aja, ska bara ta en sväng förbi England först.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv: Jag började packa idag, och ska börja flytta imorgon, så äh, det är nog ingen brådska ;) Men åh vad kul att flytta till England, jag älskar England så djupt. Var i London ska du bo?

2011-01-07 @ 19:33:56
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0