JAG HATAR SPORT!

Kan jag inte få en *svordom* paus från detta helvete för en sekund bara? Det är allt jag ber om - en tillvaro utan sport, sportreferenser, sportanalyser and so on. För en sekund?!

Jag är så trött (HÖR NI DET? TRÖÖÖÖTTT!!!!!!) på att aldrig få en chans att titta på tv eftersom det hela tiden ska vara SPORT på! Nu hade jag lyckats klämma in någon timme mellan maten och nån *svordom* handbollsmatch så att jag i fred skulle kunna få sitta ner och njuta av en väldigt fin film tillsammans med hemmagjord dipp och morötter och paprika.

Men oj då, då hade pappa visst läst fel - matchen började om tjugo minuter! MEN FÖR I *svordom*!!!!

Nu får världen välja. Sporten eller mig! För jag orkar inte anpassa mig mer! DÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha! Dags att streama?;)

2011-01-22 @ 17:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0