En lycklig stund

Min blogglista har fått tillskott! Tjejen som har den här bloggen lever ett liv att vara avundsjuk på. Eller rättare sagt (varför säger man rättare? Finns ens det ordet?), hon lever ett väldigt fint liv och jag har ingenting att vara avundsjuk på för mitt liv kommer bli precis så bra som jag gör det! *skäller på mig själv!*

Det är i alla fall väldigt fina bilder.

Nio Till Fem

Och nu har jag lärt mig hur man länkar fint... Bara för det så länkar jag till kunskapsspridaren också :) Min lillasyster

Kommentarer
Postat av: Josie

Ville bara meddela att det är lite komiskt att du just idag rekommenderar just den bloggen när jag precis tänkte tipsa dig om den! Läser den då och då och så kom jag på att det är en blogg som skulle passa dig. Hon har ett sånt liv som jag och du och många andra drömmer om! Förtrollande bra! :)

2011-01-21 @ 17:50:55
URL: http://gimanad.blogg.se/
Postat av: Karin

alltså. du är läskig! jag som nyss tänkte att jag borde blogga om den bloggen, för den är min favoritblogg just nu. Jag har nördat den sen jullovet och är så himla avundsjuk på hennes liv. jag vill också bo i NY och göra massa häftiga saker. Sjukt fin blogg!

2011-01-23 @ 01:03:52
URL: http://gracekarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0