Breakfast at Tiffany's, svensk version

Vaknar, läser lite Harry Potter, gör gröt, går till kyrkan. Lyssnar på en av de bästa predikningar jag hört (hur pengar kan splittra och förena, typ.). Pratar med kompisar. Går hem. Känner mig rätt så Indestructible och som en väldigt komplett människa. Fint och ödmjukt, I know. Men man får passa på när den känslan väl kommer :) 

När jag väl kommer hem så sitter Madelene och äter frukost/lunch framför TV:n. Och då menar jag frukost/lunch. Den tjejen vet hur man festar på morgnar.



Och nej. Jag har inte sett Breakfast at Tiffany's och har ingen aning om vad den handlar om. Men jag tänkte att det kanske handlar om frukostar? Eller? Aja, ni fattar.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Har du inte sett Breakfast at Tiffany's?! Gör det då! :)

2011-01-30 @ 14:06:51
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0