Avelsföreningen för Svenska Varmblodiga Travhästen

Igår såg jag på Drottningoffret på SVT Play. Överraskande bra! Suzanne Reuter är brabrabra! Idag tänkte jag kolla när nästa avsnitt går och går in på SVTs hemsida. Fram kommer det en bild på massa hästar och texten Avelsföreningen för Svenska Varmblodiga Travhästen.

Eh? 

Upptäcker att jag har råkat få in ett a innan svt. Men varför inte göra lemonad när livet bjuder på citroner? Gödsla när allt är skit? Man lär sig ju nåt varje dag :) Idag har jag lärt mig att travmänniskor är galna och att man ska basera hingstinköp på fakta och utlåtande från nån nämnd. Då vet jag det!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv: Jo, det låter nog rätt underbart. Även om såna saker kan göra väldigt ont, du vet. Hur som helst BLIR det nog underbart :)

2011-01-03 @ 17:15:46
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0