There is something in your eyes

Just nu är livet underbart! Undrar ni varför? I'll tell you!

Jag gick in på Youtube i hopp om att hitta Jenny Silvers bidrag från Mellot. OCH DEN FINNS! Jag går in på keepvid.com och laddar ner klippet. Wohoo, nu har jag klippet och SVT kan inte nå det! Om de inte kontaktar polisen efter att ha läst det här.. :S Aja, det är det värt!

Och en rolig detalj är att någon minut senare så kan man inte se klippet "på grund av ett upphovsrättsanspråk från SVT."

Alexander vs SVT: 1-0

Den här låten är frikking svinbra! Nästan för bra för att vara sann! (Och ja, jag har lärt mig koreografin. Iaf i refrängen. Yes, the schlagernörd is back!)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Rik, ja, det är ju det som fattas. Och som sagt, att bli av med flygrädslan, jag är verkligen väldigt flygrädd. Har inte varit utomlands sedan 2009, och för mig är det väldigt lång tid! När jag var liten reste jag utomlands varenda år. Hm, man kanske skulle lifta med någon långtradarchaffis istället ... Billigt! Och farligt? :/

2011-02-07 @ 13:20:11
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0