Caroline af Ugglas och jag

Vi lärde nog känna varandra när hon debuterade i Melodifestivalen. Eller jag vet inte, jag har i alla fall inga minnen som involverar henne tidigare än de tre minuterna i SVT. Men sedan dess har hon funnits med. Jag gillar henne. Jag gillar hennes quirkiness. Efter Mellot har hon ju dykt upp i alla möjliga sammanhang, det senaste jag sett var hennes medverkan i Jakten på lycka där hon pratar lite om att ha anlag för deppigheter. Bara det liksom - hon pratar depp! Det tycker jag om!

Hon tog min e-boksoskuld dessutom. Och jag har bara läst några sidor av förordet men jag känner att det här är en bok som jag gillar. Det ska ju vara ett enda stort utdrag från hennes psykoterapi... hur fel kan det bli? Inte alls mycket!

Nu kör vi på! E-boksvärlden, here I come!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh, ge en fullständig recension när du är klar! Den har jag funderat på att läsa men inte kommit mig för att skaffa än.

2011-02-14 @ 13:54:19
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0