Tvättstugeproblematik, del 2

Idag har jag tvättstuga igen. Tjihoo! 10.00-14.00 är tiden. Upptäckte 10.22 att klockan hade tickat på utan min tillåtelse... Men vadå, bättre sen än aldrig. Jag får dock säga att jag är väldigt effektiv när det väl gäller! Då ni!

Imorse tog jag mig en långpromenad runt omkring i mitt kära Eklandskap. (Det är nu jag får problem med alla adjektiv...) Jag vet inte hur jag ska förklara, men jag tog några bilder med mobilen så om ni håller utkik på Facebook så kommer ni få se på ett och annat. Nån gång... Och så väntar Malmö-bilderna på att få bli upplagda...

Kommentarer
Postat av: Reidarjeanette

Nice site, keep up the good work!

2010-12-22 @ 16:12:39
URL: http://reidarjeanette.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0