Min hösten

Ni vet på Spotify? Där kan man ju connecta (svenska?) till Facebook och vips så har man alla ens vänners spellistor. (Ni är inte trygga längre, jag har koll på allt och alla!)

I alla fall.

Hösten är ju här och hösten = myspys. Den bästa årstiden av dem alla. Och det passar ju så himla bra att mysa till musik. Vilket jag nu letat efter. Och inspirerad av några här och några där (till stor del Lina Mattebo*, denna underbara, underbara, underbara människa) så kommer den nu. Den första versionen på höstens mysmusik. Det är inte så mycket men det är lite! Håll till godo.

min hösten

http://www.ikon1931.se/blogg/lina

(Och vet ni, igår var jag typ en meter ifrån Jackie Ferm! Utanför Espresso House. Hur coolt är inte det?!)

Kommentarer
Postat av: Lina

Men, haha, sötnöt! Tack! =)

2010-10-20 @ 18:02:28
URL: http://www.ikon1931.se/blogg/lina
Postat av: Anonym

UNDERBAR musik på din lista

2010-11-08 @ 22:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0