Bildbomb

Jag är jätteduktig på att fota grejer! Lite (mycket) sämre på att lägga upp dem här. Men nu har jag äntligen fört över dem till datorn så nu ni! Nu kör vi en bildbomb!



Tro det eller ej. Jag har gjort en bearnaisesås. Från scratch. Sjukt stolt!




Espresso House har öppnat sitt andra ställe i stan. Jag är kär. På riktigt. I personalen, stämningen, känslan, muggarna, allt. Tack GUD för Espresso House!




Vem har sagt att matlagning inte är en konstform? 




Släktkalas = legolek. Skoj.




Och så avslutar vi med denna sjukt vackra pojke (som inte riktigt fattar vad datorn vill).

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin legogrej gjorde! Åh lego. Jag saknar det!

2010-10-29 @ 22:29:28
URL: http://lesweetlife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0