Veckans Babe, v. 48

Hörreni, det här var jättesvårt. För det första var det svårt att komma på folk man faktiskt tyckte var värda detta. Sedan blev det svårt för att det fanns så otroligt många som var så otroligt bra på så otroligt många olika saker och på så otroligt många olika sätt. Men hela grejen med Veckans Babe är att det är ju att det är någon som gjort något speciellt under veckan. Det ska liksom vara aktuellt. Så jag får försöka vara professionell och konsekvent. Och ja. Det har jag svårt för.

Men. Vid närmare eftertanke så finns det en person som jag tycker har utmärkt sig. Mycket och intensivt. En person som är duktig och samtidigt ödmjuk. Cool, tuff och samtidigt sårbar och öm. Hon (jepp, det är en hona) är sig själv och uppmanar resten av världsmedborgarna att vara det samma - sig själva. Vilket är så otroligt svårt och utmanande och jobbigt. Men så himla skönt. Och att tänka på henne gör det unset lättare att streta emot strömmen. Hon är dessutom genusmedveten = pluspoäng hos mig :)

Damer och herrar. Veckans Babe är Robyn.



Kommentarer
Postat av: madde

oväntat

2010-11-29 @ 22:54:22
URL: http://mymb.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag tycker Robyn är en jättebra veckans Babe. Hon är häftig, jag önskar ibland att jag var lite mer som hon. Lite mer obrydd, lite tuffare.

2010-11-30 @ 08:49:05
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0