SÖKES: hjälp

För någon dag sedan skrev jag om filmen Julie/Julia. Mycket bra film! Men för att komma till poängen - Julie bryter ihop. Och jag bryter på ihop på ett liknande sätt.

Hon har liksom en blogg där hon ska laga alla recept från en kokbok skriven av en Julia. Typ 500 recept på 365 dagar. Och jag har ju en blogg och tänkte göra sju uppdrag (oklart vad det betyder dock) på sju dagar. A.k.a. min Facebook-bojkott.

Jag har hittills gjort två uppdrag och nu känner jag att fantasin börjar tryta. Jag behöver ca fem uppdrag till.

Please, help me!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tre (eller okej, två) förslag:



Bygg ett pepparkakshus. Det är faktiskt inte långt till jul och december och allt det där nu. Bygg muminhuset i pepparkaka.



Lär dig spela en låt på ett instrument som du inte kan. Och så spelar du inte det och lägger ut här på bloggen! :)



Skriv min uppsats åt mig? :)



/Cecilia

2010-11-08 @ 10:19:51
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0