PRESSMEDDELANDE

Snart, snart, snart slår klockan 20.00 = Top Model. Efter det har jag en timme på mig att leta fram en Veckans Babe. That's right - vi kör på det! Varje måndag kommer alltså en människa få äran och rätten att kalla sig för Veckans Babe! Och självklart får ni vara med och nominera personer ni tycker är värda denna åtråvärda titel. Bring it on!

Men låt oss backa några meningar. Har jag en timme på efter Top Model? Vadå liksom, Våra vänners liv börjar ju precis när Top Model slutar?! Jo, visst. Men jag började se VVL (bästa förkortningen ever?) på SVT Play och nu har jag extremt svårt att se mig titta på det någon annan stans än på datorn. Det blir liksom lite mer cosy där. Fast egentligen vet jag ju inte om programmet släpps 22.00 på SVT Play eller om det släpps tidigare? Men who cares? 22.00 it is!

Och stay tuned - snart ploppar det upp en Babe här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0