Jag är på så fruktansvärt bra humör!

Vilken dag! SNÖ! Dagen började med te och mackor - dundersuccé! Madelene var hemma och gjorde lunch. Wok idag igen - dundersuccé! Till maten såg vi The Holiday - dundersuccé! Jag röjde upp i köket = känna sig användbar och duktig - dundersuccé!



Och gissa vad jag har gjort mer! Ett "uppdrag"! Blev så himla bra, är så himla nöjd! Det var visserligen inte ett regelrätt uppdrag, det tog kanske fem, tio minuter att göra det. Men ändå! Vilket resultat! 



Jag har hängt upp gamla äpplen åt fåglarna. Visst är det fint! Tanken är att det ska vara ett helt gäng. Tänk er en julgran. Vi får se vad resten av familjen säger...



Den här dagen är enbart kärlek!

Kommentarer
Postat av: madelene

jag går med på äpplena.



inte föra tt vara taskig, men den sista mingen låt lite som något som Geir Rönning skulle kunna säga. sörjer

2010-11-09 @ 16:12:30
URL: http://mymb.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Åh, vad mysigt :) Jag dansar också glädjedans över att det är snö, trots att jag inte alls borde. Alltså, jag har pendlat fram och tillbaka till Stockholm idag, väntat på försenade tåg, stått på centralen i en och en halv timme, grävt fram en bil från djupt under snömassorna, såklart traskat i snöstorm, men lika glad är jag för det.



Och jag tycker att ditt uppdrag var jättebra. Nu blir fåglarna glada! Här hemma behöver jag inte göra det, för det hänger fortfarande fullt med äpplen i alla våra äppelträd, och fåglarna verkar ha kommit på att det går fint att äta från äpplen som hänger på grenarna (vilket i och för sig har medfört att vi inte kan äta av våra äpplen alls, men det är en annan historia).

2010-11-09 @ 20:10:38
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0