Ja men vaddå? Jag kanske har brist på inspiration?

4 TV-program jag ser:
1. Desperate Housewives
2. Grey's
3. Cougar Town
4. Top Model
(5. Jag vill även nämna ett aningen mer intellektuellt program: Våra vänners liv. Hett tips!)

4 saker jag gjort idag:
1. Fått ångest av den här frågan
2. Suttit vid datorn
3. Suttit vid TV:n
4. Kännt mig snygg i håret

4 saker jag längtar efter:
1. London
2. Mitt liv som 30-åring när jag har utbildning, jobb, familj och kanske barn. Och himla mysigt hem.
3. Pengar
4. World peace?

4 saker på önskelistan:

1. Längre hår som tillåter en redigt härlig frisyr
2. Ett eget hem
3. Självkänsla made in hell. Eller ja, en hejdundrandes självkänsla.
4. Vett att lägga mig på rätt sida tolvslaget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0