Eh, jaha?

Jag tror inte att min kropp orkar åka till London. Den reagerar med kvävningssymtom. Jag läste precis hela mejlet jag fick från den eventuella familjen och jag får nån blandning av magknip samtidigt som halsen tjocknar ihop och vägrar låta mig andas.

Det är inte första gången detta händer. Det kan även inträffa när jag får maffiga julkänslor. Eller tänker på att jag har biljetter till Melodifestivalfinalen! Nu när jag tänker efter påminner det kanske lite om panikångestattacker? Fast en positiv en attack i sådana fall!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag har exakt den känslan, fast negativ. Häftigt.



Fast jag brukar få den ibland av bra saker också. Som julen. Fast inte i år.

2010-11-17 @ 21:13:37
URL: http://voix.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag känner också igen det. Jag har den känslan varje dag nu, jag har en hemlis förstår du, och den hemlisen kommer att avslöjas nästa år. Fattar du?! Nästa år! Det är jättelångt kvar och jag kan inte vänta!!!

2010-11-17 @ 22:12:17
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0