Det där med att lägga in bilderna på datorn.

Det är så svårt! Men nu har jag gjort det igen.. För någon dag sedan var jag och diverse löst folk på Harry Potter ju. Innan dess hängde jag och Tamina (senare anslöt även syster yster) på stan och njöt av mörkret och ljuset.



I Linköping så har vi Vinterljus. Det har jag också nämnt tidigare. För den som är lite dum i huvudet eller bara glömt: det är konstnärer som skapar ljusgrejer. Typ som det här:



Först tanken: Jaha? Två stora ljuscylindrar? Fint... :S Sedan läste jag på en skylt att det var två golvlampor som skulle ge torget lite vardagsrumskänsla. Just ja, precis? Påminner det inte mer om två stora ljuscylindrar?

Och medan ni funderar: Ray Charles – Here We Go Again. En duett med Norah Jones. Fin tjej, det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0