The english boy

Till lunch gjorde jag pizza åt mor och mig. Det visade sig att paprikan som var på tydligen fick användas. Nehe, så då var det ju bara att gå och köpa en ny paprika. När jag närmar mig Konsum så är det två pojkar som leker i en snöhög. En av dem går mot mig och ser jättenervös ut, jag tar ur hörlurarna och så utspelar sig denna lilla dialog:

- Hello
- Eh, hello (säger jag ganska förvånat)
- Are you english? undrar han så nervöst en människa kan. Jag tänker att han menar om jag kan engelska...
- Yes

Och här kommer det lustiga. HAN GÅR IVÄG!? Jaha, okej. Whatever, tänker jag och går in i affären. På vägen ut leker de fortfarande och när jag går förbi de så ropar han "Hello!" till mig och trevlig som jag är hälsar jag tillbaka. Då börjar han ropa andra grejer till mig. Men nu på nåt annat odefinierbart språk.

Det var en lustig liten pojke det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0