Samtalet

Vilket tycker du bäst om, kött eller fisk?
- Fisk
Äter du kött?
- Nej
Varför?
- Eeh, kanske först och främst för att jag tycker att köttindustrin är... osmaklig. Och också för att jag inte tycker om kött så mycket. Kanske för att industrin är så vidrig. Och så lite miljöaspekten också.


Kanske kan man tro att det är en intervju med mig. Men jag äter ju faktiskt kött. Även om jag skulle vilja låta bli. Och så tycker jag inte om fisk så mycket... Men annars skulle jag svara likadant på alla frågor! Iaf, intervjun är med Anna Bergendahl. Denna underbara kvinna! Det finns en dagen-efter-intervju med henne på SVT Play. Se!



Fick ett samtal idag som delvis kom att handla om mitt dåliga bloggande. Personen, vi kan kalla han/hon Pussycat, uttryckte sin besvikelse över att gå in på min blogg och upptäcka att jag inte skrivit något. Men nu blir det ändring på det! Eller ja, ska försöka...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

En dagen efter-intervju... låter som ett dåligt botemedel på njutningen av att ha vunnit Melodifestivalen.. typ som dagen efter-piller så man inte ska bli gravid.. efter att ha vunnit Melodifestivalen.. hmm...

2010-03-15 @ 18:25:10
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/
Postat av: Lovisa

Nej alltså den sista meningen kunde kvittat känner jag nu.

2010-03-15 @ 18:25:37
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/
Postat av: Josie

Tack för det televerket!

2010-03-15 @ 22:59:38
URL: http://gimanad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0