Listan

Jag skrev en lista igår på saker jag skulle göra innan jag *tar ett djupt andetag* åker till Moldavien. På listan står det bl.a. "Blogga". Men vad sjutton ska jag blogga om? Jag känner mig tom. Eller kanske full. Eller fylld kanske är bättre ordval. Jag vet inte, det är mycket som händer i huvudet och ångesten är nära till hands. Som tur är menar Lars Svedberg i boken "Gruppsykologi" (2007) att ångest är en bra grej i vissa sammanhang. Det ökar t.ex. kreativiteten. Kanske kan den packa min väska också? Och skriva ansökan till stipendiet?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag kommer ha tråkigt när du är i Moldavien. Vems blogg ska jag läsa?

2010-03-31 @ 16:19:11
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0