Kändisdagen

Idag/ikväll så har vi brassdag med brasset. Nu på dagen är det masterclass (nej, jag visste inte heller vad det var innan idag, men det är typ att man sitter ett gäng och lyssnar och lär av en mästare :P) Ikväll är det konsert (Ryttargårdskyrkan, 19.00, entré 50:-) med dessa mästare som solister. Men vilka är då dessa kändisar, är det Carola och Robinson-Robban? Nej, det är en trombonist och en solotrumpetare från Kungliga Operan och en tubaist från Sveriges Radios symfoniorkester. Är inte det skitcoolt or what?? Det kommer bli en grym konsert, be so sure!

Nu är jag hemma på lunchrast. Klockan två börjar masterclass del två. KUL! Det var ganska läskigt först men han Håkan (trombonisten) är båda snäll och rolig så I'm fine. Fick till och med komplimanger. Det är ju faktiskt ganska skitkul!
Och ja, jag vet att det var år sedan jag skrev nåt sist men Jag skyller allt på Madelene. Hon sitter JÄMT vid datorn nu för tiden så jag får inte tag på internetet, liksom. Men jag ska bli bättre! Har massa att skriva om!!

Men 19.00. Då smäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0