En liten förklaring

Jag skrev för nån dag sen att jag ville ha mens. För att förtydliga: jag vill inte ha själva mensen utan ursäkten till att va lite depp. Kanske va lite långdraget?

Fin lördag, det här. I eftermiddag kommer delar av tjocka släkten. Kan nog bli ganska trevligt... Jag känner att jag verkligen ska vara en duktig människa idag så jag började peppa med en liten fotopromenad.





Ska försöka plugga lite också. Gick förbi Konsum och köpte godis (som jag helt spyr på nu!?) och en flaska ciderkaraktär med flädersmak. Kan nog gå.

Ridå.

Kommentarer
Postat av: Josie

Okäääj, förstod nog att du inte ville ha själva mensen men du vet, det är lite provocerande när man skriver sådär. Det finns väl bättre anledningar till att få vara depp förresten, ta valfri världskris? Eller gör inte det, man ska vara glad! Positive thinking all the way. Ikväll är det ju Mello!!! :D

2010-03-06 @ 15:35:28
URL: http://gimanad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0