En dag. Trevlig.

Sitter och klurar lite på framtiden. Det är svårt. Speciellt eftersom jag har upptäckt att jag har varit oerhört optimistisk angående min budget. Den har krympt? Och jobb har jag ju inte sökt eftersom jag redan har så mycket stålar *suck*. Det är lågkonjunktur även i min plånbok.

Idag var pluggruppen (eller vad kallar man det? Partygruppen? Matgruppen? Kompisgänget? Förnedringsarmén?) här och pluggade och åt mig ur huset. Och plånboken. Men oj, va värt det var! SÅ SJUKT TREVLIGT! Vill ni flytta in, är min fråga till er! :)

Spotify är också värt... Och pengar *suck*






*suck*

Kommentarer
Postat av: Annis

"Förnedringsgruppen"...ha ha...Den var bra Alexander!! Du vet "rått men hjärtligt".....Tack Alexander för supertrevlig dag med supergod mat! Du är en riktig GI-kock du!! Och ja tack, jag flyttar gärna in! Är det ok om jag tar med 4 st familjemedlemmar också( plus 2 hundar och 3 katter?)De äter inte så mycket och är snälla( för det mesta....)Kram o hej!! =)

2010-03-24 @ 19:49:24
Postat av: Josie

Jag håller med Annis, förnedringsgruppen är ju klockrent! Kan vi inte trycka upp t-shirts med en logga som säger "förnedringsgruppen"? Ni vet, tiiiimbuilding med hjälp av gemesamma symboler? ;)



Jag tar endast med mig en Izabela vid flytt, hon är också snäll och äter måttligt. Vilket flyttdatum passar bäst för dig? Hoppas du har tillräckligt med cash i plånkan för att försörja oss bara?!



Kraam från dina blivande sambosar

2010-03-24 @ 23:40:00
URL: http://gimanad.blogg.se/
Postat av: Noomi Tingeling

Opps vad jag kände igen detta :-/

2010-03-25 @ 00:36:16
URL: http://knm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0