Den åttioandra Oscarsgalan

Vilken natt! *gäsp* Runt elva gick jag och la mig en timme å jag vet inte om man kan kalla det en riktig dyngning... Men sedan var jag (nästan uppe hela tiden). Jag såg typ halva röda mattan-processen men den var så tråkig att jag la mig på golvet med mammas sittdyna som kudde och sov. Jag tänkte att madelene skulle väcka mig när själva galan börjar. Detta resulterar i att jag en halvtimme in i galan vaknar och ser att Madelene också har somnat. FAIL! Så vi såg inte öppningsnumret (det bästa på hela galan.. *snyft*) men däremot såg vi resten! Och det var ganska trevligt! Oscarsgalan är så härlig, alla är så glada, tacksamma och snygga... Vilken inspirationsgrej alltså! (Nej, nu började Paula Roberto vråla om Motimate på Spotify... herregud, att han inte skäms?)

Här kommer några bilder för att ge en bild av vår trevliga natt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0